We stellen je graag voor aan het team van Stichting Technotrend

Wie zijn wij?

Stichting Technotrend bestaat uit een wisselend team van gedreven en ambitieuze verbinders, ontdekkers en doeners. We delen de passie/innerlijke drive om een duurzame samenleving tot stand te brengen. Persoonlijke vrijheid en ruimte voor eigen ontwikkeling verbinden we met betrokkenheid en samenwerking. We hebben respect voor elkaar, de natuur en we voelen ons verbonden met huidige en toekomstige generaties. Ieders inbreng, persoonlijkheid, kennis en vaardigheden vinden we hierbij belangrijk en waardevol. We zetten leerlingen, docenten, onszelf en andere partners in hun kracht. Zo scheppen we een fijne, open, inspirerende en gastvrije werksfeer waarin we ons thuis kunnen voelen. We staan vanzelfsprekend open voor collega’s uit en met diverse achtergronden.

Patrick van der Hofstad

Directeur-bestuurder
Ik bedenk en begeleid projecten en onderhoud contacten met opdrachtgevers en partners.
foto Floris

Floris de Boer

Projectmedewerker MBO
Een duurzame samenleving begint bij duurzaam onderwijs. Ik krijg energie van het idee dat ik hier mijn bijdrage aan kan leveren.
foto Timo

Timo Boland

Teamcoördinator beroepsonderwijs (VMBO en MBO)
Door te werken bij Stichting Technotrend hoop ik de generaties na mij beter voor te bereiden op hun toekomst.
fot Mark Boode

Mark Boode

Projectmedewerker en curriculumontwikkelaar
Door verbeeldingskracht, storytelling en samenwerking een groen en rechtvaardig toekomstbeeld creëren.
Frank Goethals

Projectmedewerker HAVO/VWO
Door duurzaamheid op een brede manier en op energieke wijze aan te vliegen met docenten en jongeren, hoop ik dat er een generatie opstaat die het anders wil en durft te gaan doen.
foto Ester

Ester Klein Hesselink

Projectmedewerker
Als je zelf in de natuur leeft en daar allerlei dingen zelf moet maken, ga je echt waarderen en dankbaar zijn voor je spullen, je kleding en wat je eet.
Eline Koelen

Teamcoördinator PO
Door op een stadsmoestuin te werken, ben ik gaan inzien hoe belangrijk duurzaamheid voor deze wereld is.
Wieneke

Wieneke Maris

Projectmedewerker VO
Met het Sustainability Accelerator Programme werken we samen met scholen door Europa aan onderwijsinnovatie voor duurzaamheid.
Lorraine

Lorraine Minnaar

Projectmedewerker PO
Een groene en duurzame toekomst begint bij de jongere generatie. En daar help ik via Stichting Technotrend graag aan mee.
Kaat

Kaat Oudesluijs

Bureaucoördinator
Verzorgt het secretariaat, de financiele administratie en de personeelsadministratie.
foto Martin

Martin van Pul

Projectmedewerker VO-bovenbouw/Young Innovators
Ik word enthousiast van mijn werk bij Stichting Technotrend omdat ik hier bijdraag aan onderwijs dat jongeren hun plek geeft binnen de transitie naar een duurzame samenleving.
foto Herman

Herman Radstake

Communicatieadviseur
Jongeren en duurzaamheid gaan allebei over de toekomst. Ik wil graag bijdragen aan de voorbereiding van jongeren op een duurzame levensstijl.
Tara Smeenk

Projectmedewerker
Door middel van duurzame educatie streef ik ernaar het goede en het hoopvolle in de mens naar boven te brengen. Het liefst met behulp van reflectie en verhalen.
foto Peter

Peter Vanlaerhoven

Gastdocent regio Zuid
Gastdocent met een passie voor natuur, ecologie en de leefomgeving
Koen

Koen van der Voort

Projectmedewerker MBO en VO
Ik heb een passie voor duurzaamheid en werk graag aan projecten waarin creativiteit wordt gestimuleerd.
foto Laura

Laura Wolf

Teamcoördinator bovenbouw VO/Young Innovators
Met het Young Innovators team inspireren en stimuleren we Nederland haar toekomstige beleidsmakers, politici, ondernemers en docenten hoe maatschappelijke systemen toekomstbestendig kunnen worden vormgegeven.