header nieuwsbrief

Met de nieuwsbrief brengt Stichting Technotrend belangstellenden op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen, komende en lopende projecten, evenementen en bereikte resultaten. De nieuwsbrief verschijnt vijf keer per jaar.

Aanmelden

U kunt zich aanmelden voor de nieuwsbrief van Stichting Technotrend door onderstaand formulier in te vullen. Alleen uw e-mailadres is noodzakelijk, de overige velden gebruiken we (soms) voor personalisatie.

Met het invullen van uw gegevens geeft u Stichting Technotrend toestemming om u enkele keren per jaar de nieuwsbrief te sturen. Dat doen we via LaPosta. LaPosta voldoet aan de eisen van de AVG. Gegevens die u hier invoert, gebruikt Stichting Technotrend uitsluitend om u de nieuwsbrief te sturen. U kunt zich altijd afmelden via een link onderin de nieuwsbrief.

Overzicht nieuwsbrieven

Klik op een link om naar webversie van de nieuwsbrief te gaan.

Nr 11, april 2024

Nr 10, september 2023