15 november: Afsluiting project EnergieAmbassades

Op 15 november 2019 sluit Stichting Technotrend samen met Energie-U het project Scholen als EnergieAmbassades in de Wijk af met een feestelijke bijeenkomst. Iedereen die de afgelopen jaren bij het project betrokken is geweest, is hierbij van harte uitgenodigd.

Het programma begint om 14.30u. Op het programma staan:

1. Kennismaking met de aanwezigen
  2. Hoe zijn scholen EnergieAmbassade in de wijk geworden en wat is er op de scholen gebeurd?
  3. Wat hebben we bereikt en wat hebben we geleerd?
  4. Werksessie Actieonderzoek

Vanaf ongeveer 16.00u gaat het programma over in de borrel. Dan haakt Energie-U aan en is er ruimte om met energieambassadeurs te praten over duurzame toekomstdromen. Wie weet kunnen er nog (meer) dromen werkelijkheid worden!

Voor de voorbereiding en de catering is het fijn als je je aanmeldt.

Over het project

In twee jaar tijd hebben zes basisscholen en twee middelbare scholen in Utrecht en Amsterdam Zuid-Oost als EnergieAmbassade in de wijk deelgenomen aan het programma. Leerlingen van de scholen hebben tijdens het programma energie-initiatieven in de wijk geholpen.

Locatie

De bijeenkomst vindt plaats bij Anne Ruimzicht, Veemarktplein 41, 3521 BD Utrecht. Het gerecyclede gebouw staat tussen het vergadercentrum en de hallen van de Jaarbeurs. Op haar site staat: "ANNE is dé ontmoetingsplek in Utrecht voor iedereen die met frisse energie iets wil doen voor een gezonde toekomst van onze wereld."

gepimpte vuilnisbakken