15 september: Webinar: Hoe gebruik je de Routekaart Duurzaam Onderwijs?

De coöperatie Leren voor Morgen wil scholen helpen om duurzame ontwikkeling te integreren in de kern van het onderwijs. Daarom presenteert de coöperatie eind augustus 2021 een instrument voor visievorming: de Routekaart Duurzaam Onderwijs.

De routekaart helpt schoolleiders, docenten, leerlingen, ouders, buurtbewoners en lokale ondernemers om samen een visie te ontwikkelen op wat duurzaamheid voor hen betekent. Met de routekaart kunnen ze deze visie uitwerken in een concrete strategie met aandacht voor alle elementen van de Whole School Approach.

Over de routekaart organiseert de coöperatie een

webinar Hoe gebruik je de Routekaart Duurzaam Onderwijs?

15 september 2021, 15.30 - 17.00 uur, Zoom.

In dit webinar, speciaal voor alle leden die de Routekaart willen gebruiken, nemen we je mee in het instrument. Je krijgt uitleg over de opbouw en de principes achter de Routekaart: The Natural Step, Whole School Approach en Participatief Actieonderzoek. Aan de hand van voorbeelden uit het pilottraject hoor je hoe scholen en andere leden van Leren voor Morgen zelf met de Routekaart aan de slag kunnen gaan.

Als je wilt deelnemen aan het webinar, kun je je hier aanmelden.

blinde routekaart