15 april: Congres Leren voor een Duurzame Toekomst

Duurzame PABO zet zich al meer dan 15 jaar in voor Leren voor een Duurzame Toekomst. Onder die titel houdt de organisatie op 15 april 2021 een jubileumcongres. Hiermee wil Duurzame PABO allerlei groepen inspireren die zich bezighouden met de toekomst van onderwijs dat zich richt op duurzame ontwikkeling. Dat kan binnen en buiten het onderwijs, op allerlei niveaus, op allerlei gebieden en op allerlei locaties.

Het programma begint om 13.00u en eindigt om 17.30u.

Workshop Stichting Technotrend

Op het programma staat om 16.00u de workshop Bewust kiezen voor techniek: hoe je leerlingen helpt met een duurzame doorlopende leerlijn die wordt gegeven door Patrick van der Hofstad, directeur van Stichting Technotrend.

Informatie en aanmelding

Meer informatie over het congres. Inschrijving is kosteloos en geopend tot 14 april 17.00 uur. Ga naar de inschijfpagina.

Het congres wordt georganiseerd samen met coöperatie Leren voor Morgen en SME.

logo Duurzame PABO