blog: Can we imagine a Sustainable Future?

Wieneke Maris is één van de prominente leden van Teachers for Climate. Ze was docent bij de International School The Hague en heeft in die rol meegedaan met onze projecten Young Innovators en Transformation Through Imagination (TTI). In 2022 en 2023 is ze een jaar op reis langs duurzaam-onderwijsinitiatieven in Europa. Van NADO en Stichting Technotrend heeft ze een opdracht meegekregen: wil je nadenken over een goede ondersteuningsstructuur voor docenten en hoe NADO en Stichting Technotrend gezamenlijk hierbij kunnen helpen.

In haar blogbericht van oktober 2022 vertelt Wieneke dat ze enkele methoden die ze leerde bij het TTI-project heeft gedeeld met Noorse docenten. Lees het blogbericht hier.

kind stelt zich iets voor