22 oktober: 4e Duurzame Docenten Diner, Haarlem

Op 22 oktober 2024 bieden gemeente Haarlem en Stichting Technotrend het vierde diner in een reeks van vijf Duurzame Docenten Diners. Dit diner opent met een keynote over toekomstdenken, gegeven door Mark Boode (auteur van young adult boeken, toekomstdenker en medeoprichter van Teachers for Climate). Creëer met je leerlingen een positieve kijk op de toekomst. Hoe willen zijn dat hun toekomst eruit ziet? Welke invloed hebben ze hierop? Mark pleit vurig voor het omarmen van duurzame ontwikkeling en voor hoopvol onderwijzen in transitievaardigheden.

Lokaal netwerk

De diners zijn een initiatief van de gemeente Haarlem en voor docenten aan Haarlemse onderwijsinstellingen kosteloos. Het doel is om in vijf bijeenkomsten te komen tot een lokaal netwerk van docenten die expertise en ervaring uitwisselen op het gebied van leren voor duurzame ontwikkeling. De serie diners wordt eind 2024 afgesloten met een uitwisseling met het Duurzaam Docentennetwerk Leiden.

Download hier de flyer met het programma van de Duurzame Docenten Diners.

Klik hier om je aan te melden voor een of meer van de diners.

Per diner is plek voor 25 docenten.

Het volgende en laatste diner is op 14 november.

De Duurzame Docent Diners worden georganiseerd en begeleid door Stichting Technotrend, Teachers for Climate en Masterclasses Duurzaam Onderwijs.

Lees meer over de Duurzame Docenten Diners in Haarlem

logo teachers for climate