Young Innovators van start. Coaches en jury welkom!

logo Young Innovators en Climate-KICseptember 2020 - Het Young Innovators seizoen is weer van start! Stichting Technotrend heeft in Nederland maar liefst 12 scholen met 42 havo- en vwo-klassen geworven voor klimaatinnovatie. Deze jongeren gaan tijdens vijf Young Climathons tussen 20 oktober en 20 november aan de slag met échte klimaatchallenges van bedrijven/start-ups, gemeenten, waterschappen en andere organisaties. De teams met de beste ideeën (lees: innovatief en dragen bij aan systeemverandering) mogen dit omzetten in echte campagnes of prototypes onder begeleiding van coaches?.

We hebben nog ruimte voor een paar coaches en juryleden. Geïnteresseerd? Mail naar projectcoördinator Annemarie Voorsluys.

Meer over Young Innovators en de Young Climathons in deze folder (download).

Young Innovators wordt mede mogelijk gemaakt door:

• Climate-KIC
  • Utrecht Natuurlijk
  • Hoogheemraadschap De Stichtse Rijnlanden
  • Waterschap Vallei en Veluwe
  • Gemeente Amersfoort
  • City of Amsterdam
  • Prins Bernhard Cultuurfonds
  • Fonds 1818

logo De Stichtse Rijnlanden  logo Waterschap Vallei en Veluwe  logo Fonds 1818 logo Utrecht Natuurlijk

Young Climathon klimaatminister