16 januari: Technotrend wint 2e prijs Award Duurzaamheid

Stichting Technotrend heeft op 16 januari 2024 de 2e prijs van de BID Impact Award Voorkomen/Preventie/Duurzame Alternatieven gewonnen! Een deskundige vakjury had Technotrend uitgekozen uit een groot aantal kandidaten. Directeur-bestuurder Patrick van der Hofstad heeft de prijs met gepaste trots in ontvangst genomen.

De eerste prijs ging naar Land van Ons, de 3e was voor Ecodorp Klein Oers. Bij de publieksverkiezing ontving Voedselbos Amsterdam de Award voor het hoogste waarderingscijfer en Schipholwatch de award voor de meeste stemmen.

Klik hier en lees meer over de Awards voor Duurzaamheid.

de winnaars van de Awards voor Duurzaamheid

Bij de Big Improvement Day (BID) 2024 staat DOEL centraal: Duurzaamheid, Ondernemerschap, Educatie en Leiderschap. Het programma wierp een scherp licht op deze essentiële pijlers en verkende hoe ze ons kunnen leiden naar een toekomst die ons allen inspireert. Samen namen de organisatoren en de deelnemers een diepe duik in de uitdagingen en mogelijkheden die binnen deze vier cruciale domeinen liggen.

Op het programma stond onder meer een panel met de leraren PO, VSO, VO en MBO van het jaar 2023 en een gesprek met Constantijn van Oranje over innovatie in Nederland. De Meest Positieve Overheidsorganisatie van 2023 kreeg eveneens een prijs, die werd uitgereikt door demissionair Minister van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties Hugo de Jonge en bestuurslid van de Vereniging voor OverheidsManagement (VOM) en oud-DG Mark Frequin. De prijzen werden uitgereikt in het AFAS Circustheater in Scheveningen.

Op maandagochtend 22 januari 2024 volgt nog de uitreiking van een groot aantal andere Awards voor Duurzaamheid (gemaakt van gerycled materiaal) in het FIGI Theater in Zeist.

Patrick van der Hofstad neemt de Duurzaamheidsaward in ontvangst.