Programma's voor Primair Onderwijs

Stichting Technotrend biedt een breed scala aan programma's voor primair onderwijs. De programma's hebben het doel om leerlingen bekend te maken met een of meer Duurzame OntwikkelingsDoelen (Sustainable Development Goals, SDG's, ook wel Global Goals genoemd). Techniekeducatie en innovatieve didactiek kenmerken de programma's en projecten waarin ze worden uitgevoerd. Hieronder worden deze programma's kort beschreven. Alle programma's kunnen in overleg op maat worden uitgevoerd.

Alle lessen van Stichting Technotrend in het primair onderwijs worden uitgevoerd door een ervaren gastdocent, die op school de lessen begeleidt.

Belangstelling of vragen?

We nodigen je van harte uit om via het onderstaande formulier contact op te nemen als je vragen of wensen hebt.

SDGschema Nederlands