Medewerker acquisitie, fondsenwerving en projectontwikkeling

HBO of WO

Help je mee om jongeren toe te rusten om grootschalige systeemverandering te bewerkstelligen? Ben je op zoek naar een bijzondere samenwerking op het gebied van duurzaamheid in het onderwijs?

Stichting Technotrend heeft een leuk aanbod voor jou! We zijn op zoek naar een collega die zich wil inzetten voor het versnellen van de duurzaamheidstransitie en die ons team wil komen versterken als medewerker acquisitie, fondsenwerving en projectontwikkeling. Je werkt onder andere voor ons grote programma Young Innovators, maar we willen je ook inzetten voor andere projecten.

Functie taken

Als medewerker acquisitie, fondsenwerving en projectontwikkeling heb je een uitdagend en afwisselend takenpakket:

• Financieringsmogelijkheden onderzoeken voor duurzaam onderwijsprojecten
  • Bijdrage aan projectontwikkeling: ontwerpen van nieuwe activiteiten en projecten om onze doelen te verwezenlijken
  • Projectvoorstellen en subsidieaanvragen schrijven in het Nederlands en Engels
  • Bijdragen aan de lange termijn missie en strategie van de stichting, hoe via duurzaam onderwijs optimaal bij te dragen aan de transities naar een duurzame samenleving
  • Optimalisatie van de aansluiting van nieuwe projecten aan onze doelstelling en aan onze expertise en mogelijkheden om onze doelen te realiseren
  • Coalities van samenwerkingspartners smeden voor te ontwikkelen projecten
  • Samenwerkingen met strategische partners opzetten en organiseren.

Functie eisen

We verwachten van je, dat je beschikt over de volgende kwaliteiten:

• HBO/WO werk- en denkniveau
  • Hart voor duurzame samenleving en goed onderwijs
  • Analytische en strategische interesse
  • Goed in staat om mondeling en schriftelijk in het Nederlands en Engels te schrijven
  • Goed in staat om mondeling en schriftelijk in het Nederlands en Engels te overleggen
  • Kan zowel zelfstandig als in teamverband werken.
  • Je bent beschikbaar voor 16-40 uren per week, evt. in combinatie met een rol als projectmedewerker.

Overige info

Je kunt bij ons komen werken in loondienst (€16-18 per uur) of als zzp'er (€25-30 per uur).

Belangstelling?

Solliciteer direct! Stuur je (korte) motivatiebrief en CV naar Patrick van der Hofstad, directeur-bestuurder Stichting Technotrend, (klik om een mailbericht te openen).

Stichting Technotrend

Stichting Technotrend verzorgt programma's, projecten en workshops voor Primair Onderwijs (PO), Voortgezet Onderwijs (VO) en andere groepen jongeren zoals BuitenSchoolse Opvang (BSO) en Middelbaar BeroepsOnderwijs (MBO). Daarnaast doet Stichting Technotrend actieonderzoek in samenwerking met verschillende onderzoeksorganisaties. Zo werken we aan duurzaam onderwijs.

Stichting Technotrend is ontstaan uit de overtuiging dat het noodzakelijk is om een duurzame samenleving te realiseren. Om dit te bereiken, willen we kinderen en jongeren laten kennismaken met de kennis en vaardigheden die zij hiervoor nodig hebben.