Projectmedewerker duurzaam onderwijs

HBO of WO (niet noodzakelijk afgerond)

Stichting Technotrend zoekt een enthousiaste en ondernemende projectmedewerker voor het ontwikkelen en coördineren van lessen en andere onderwijsactiviteiten met betrekking tot duurzame ontwikkeling, met name in vmbo en mbo.
Bij Stichting Technotrend lopen er op dit moment vele projecten. Jij wordt (mede)verantwoordelijk voor het uitvoeren van een of meerdere van deze projecten en mogelijk ook voor het ontwikkelen van nieuwe projecten. Je werkt alleen of in een klein team. Als projectmedewerker wordt je deel van een enthousiast, creatief en energiek team van collega's die elkaar steunen en spargenoten zijn.

Functie taken

Als projectmedewerker ontwikkel je samen met een klein team duurzaam onderwijs activiteiten en lesprogramma's.
Je taken zijn:
    • organiseren van projecten voor duurzaam onderwijs
    • organiseren en geven van gastlessen/lessenseries
    • (door)ontwikkelen van verschillende lesprogramma’s
    • afstemmen met scholen en gastdocenten
    • organiseren van samenwerking met projectpartners.

Functie eisen

Voor de uitvoering van de lessen zoeken we een gemotiveerde kandidaat:

• met kennis van en aantoonbare drive voor een duurzame samenleving
    • die goed kan organiseren, stressbestendig is en goed kan samenwerken
    • met een positieve en enthousiaste werkhouding.
    • Creativiteit en flexibiliteit zijn belangrijke eigenschappen.
    • Affiniteit met en ervaring in het voorbereidend (vmbo) en middelbaar (mbo) beroepsonderwijs en met jongeren is een belangrijke pré.

Salaris € 15,- tot € 17,- per uur, zzp'ers € 25-30 per uur, afhankelijk van ervaring.

Je werkt 16 tot 40 uur per week. Dit kan in overleg op jouw wensen worden afgestemd. Meestal is een flexibele indeling van je werkzaamheden mogelijk, zodat je deze goed kunt laten samengaan met eventuele andere werkzaamheden of activiteiten.

Overige info

Stichting Technotrend groeit op het moment snel. Samenwerking, een betere wereld en inclusie staan hoog in het vaandel.

Belangstelling?

Neem dan snel contact op met directeur Patrick van der Hofstad, patrick.vanderhofstad@stichtingtechnotrend.nl of stuur een bericht via het formulier hieronder.