Office-assistent

Duurzame ontwikkeling door techniekeducatie

Deze slogan van Stichting Technotrend zegt precies waar we voor staan. Stichting Technotrend werkt aan de Circulaire economie (met name zwerfafval en afvalscheiding) en de energietransitie (energiebesparing, duurzame energie). Deze twee onderwerpen staan centraal in de transitie van onze maatschappij naar een duurzame economie. Scholieren van 4 tot 18 jaar, onze doelgroep, ervaren deze onderwerpen ook als centraal, uitdagend en relevant.
Als office-assistent lever je een belangrijke bijdrage aan het organiseren en ondersteunen van de verschillende werkzaamheden van de Stichting.

Interesse?

Neem dan snel contact op met directeur Patrick van der Hofstad,
patrick.vanderhofstad@stichtingtechnotrend.nl

Functie taken

Stichting Technotrend werkt aan vele projecten op verschillende locaties in Nederland. Je taak omvat het organiseren en ondersteunen van de werkzaamheden van de Stichting.

Voor de uitvoer van de verschillende werkzaamheden als office-assistent zoeken we een gemotiveerde kandidaat die:

• Binding en gezelligheid versterkt
  • Teamuitjes en activiteiten inplant
  • Declaraties uitbetaalt
  • Kantoorbenodigdheden aanschaft
  • Administratie verzorgt
  • Materialen voor leskisten aanschaft
  • Leskisten en –materialen beheert.

Als office-assistent houd je zicht op de praktische zaken die nodig zijn om de verschillende lessen te kunnen geven: je zorgt dat er voldoende lesmaterialen en leskisten aanwezig zijn, je organiseert bijeenkomsten en teamuitjes en de administratieve inzet die bij deze verschillende werkzaamheden komt kijken. Daarnaast notuleer je enkele keren per jaar de bestuursvergadering.

Tegelijkertijd ben je verantwoordelijk voor de aanwezigheid van voldoende kantoorbenodigdheden en de uitbetaling van kleine declaraties van gastdocenten en werknemers.

Functie eisen

Waar zijn we naar op zoek?

• Iemand die het leuk vindt om in een team van grotendeels jonge creatievelingen te werken
  • Iemand die betrokken is bij duurzaamheid en wil meedenken en bijdragen aan creatieve manieren om scholieren en jongeren hierbij te betrekken
  • Iemand die alert is op waar ondersteuning of materiaal nodig is en hiervoor zorgt
  • Iemand die verslag van vergaderingen kan maken
  • Iemand die 8 tot 16 uur per week beschikbaar is, bij voorkeur op vaste dagen, maar ook flexibel bereid is zo nodig op andere dagen beschikbaar te zijn.
  • Iemand die zelfstandig is en verantwoord kan omgaan met geld en administratief werk.

Overige info

Wat bieden wij?

Voor het uitvoeren van de werkzaamheden:

• Een werkplek met computer op het kantoor van de Stichting in Utrecht
  • Een geweldig, creatief, enthousiast, hardwerkend en gezellig team
  • Inzet van 8 á 16 uur per week
  • Een vrijwilligersvergoeding van € 125,- per maand, plus eventuele reiskosten
  • Een fantastische ervaring waarbij je een positieve bijdrage levert aan de ontwikkeling van duurzaam onderwijs voor kinderen
  • De mogelijkheid om nieuwe contacten op te doen.