Raad van Toezicht

Stichting Technotrend is een ANBI-stichting met een directeur-bestuurder en een Raad van Toezicht.

De Raad van Toezicht bestaat uit vijf leden en streeft naar een evenwichtige samenstelling qua achtergronden, werkvelden en expertise. De expertise van de huidige leden is verdeeld over onderwijs, bestuurservaring, innovatie en duurzaamheid. De leden werken onbezoldigd en ontvangen geen onkostenvergoeding. De Raad komt drie à vier keer per jaar bijeen en geeft dan gevraagd en ongevraagd advies, controleert de jaarrekening en geeft een akkoord op de begroting.

De Raad van Toezicht van Stichting Technotrend bestaat uit de volgende leden:

foto Hans Hoving

Hans Hoving, voorzitter

“Na 15 jaar bevordering van het technisch onderwijs via Hogeschool Utrecht en Economic Board Utrecht is Stichting Technotrend de perfecte setting om via jonge mensen duurzaamheid en techniek te combineren voor ons aller toekomst. Via de Raad van Toezicht blijf ik mij de komende jaren hiervoor inzetten.”

foto Ingrid Kloosterman

Ingrid Kloosterman

"Ik ben directeur-bestuurder van Energy Challenges. Met de campagnes van Energy Challenges zorgen wij ervoor dat leerlingen beter leren omgaan met hun energieconsumptie. Die ervaring wil ik samen met mijn jarenlange ervaring in het bedrijfsleven en het openbaar bestuur graag inzetten voor Stichting Technotrend. Trots dat ik mijn steentje mag bijdragen aan deze geweldige stichting!"

Ilse Draaisma

"Duurzaamheid en onderwijs zijn komen telkens weer terug in mijn werkzame leven. Bij Fungi Factory vertel ik het verhaal van duurzame, circulaire economie. Bij Stichting Technotrend deel ik mijn ervaring in het onderwijs en denk mee over een andere kijk op duurzaam onderwijs."

Arjan de BruinArjan de Bruin
foto Joost van KlinkJoost van Klink