Corona-maatregelen Stichting Technotrend

Zolang alle scholen dicht zijn, zullen de medewerkers van Stichting Technotrend samen met de docenten gaan bedenken hoe we de lopende projecten zo goed mogelijk kunnen aanbieden. De coördinatoren zullen hierover contact houden met de docenten van de scholen en andere betrokkenen. Intussen werken we hard aan lesmaterialen waarmee leerlingen thuis aan de slag kunnen.

Ook wij zullen veel thuis werken en weinig of niet op het kantoor van Stichting Technotrend. We doen ons best om zo bereikbaar mogelijk te zijn.

Ook tijdens en na deze coronacrisis blijft het belangrijk om leerlingen te laten kennismaken met duurzame techniek, zodat de voorbereiding van deze jongeren op een duurzame wereld kan blijven doorgaan. Wij staan open voor uw vragen, tips en ideeën en we gaan graag samen met u aan de slag. Neem contact met ons op via onderstaand formulier.

De medewerkers van Stichting Technotrend wensen alle docenten, leerlingen, ouders en andere betrokkenen veel sterkte en een goede gezondheid toe in deze voor ons allemaal ingrijpende en onzekere periode!

oud schuifslot