22 februari: TEDDY webinar Climate education at school

Op 22 februari 2023 organiseren Stichting Technotrend en de internationale samenwerkingspartners in het TEDDY-project een webinar om te delen wat we hebben geleerd over hoe digitale innovaties klimaateducatie kunnen verbeteren. Hierin presenteren we onze bevindingen van de afgelopen 2 jaar en geven we handvatten voor hoe ngo’s en scholen die bezig zijn met duurzaamheidsonderwijs digitale middelen kunnen inzetten.

Groene en digitale vaardigheden zijn sleutelfactoren om de klimaatverandering het hoofd te bieden. Hoe kunnen deze het beste worden geïntegreerd in het onderwijs om de jonge generaties te helpen om de ecologische transitie die we nodig hebben te begrijpen en te leiden?

Voor wie?

Het webinar is bestemd voor docenten van alle onderwijstypen, vooral het Voortgezet Onderwijs (VO), en verder voor iedereen die geïnteresseerd is in het gebruik van digitale middelen om (duurzaamheids)onderwijs te versterken.

Datum en tijd

Het webinar is op 22 februari 2023 van 16.00 – 18.00 uur CET.

De voertaal is Engels en er zal mogelijkheid zijn voor internationale uitwisseling over dit belangrijke thema.

Aanmelding via de QR-code in de afbeelding rechts, of via deze link.

Het TEDDY-project wordt gefinancierd door Erasmus+.

logo Erasmus+

flyer TEDDY-webinar