Stichting Technotrend gaat samenwerken met Jet-Net & TechNet en Onderwijsnetwerk Zuid-Holland

Het programma Young Innovators staat vanaf schooljaar 2021-2022 ook op het projectenmenu van het Onderwijsnetwerk Zuid-Holland. De nieuwe samenwerking tussen Stichting Technotrend, het Onderwijsnetwerk en Jet-net & TechNet werd vastgelegd tijdens de Meet Up met vertegenwoordigers van diverse organisaties op 11 september 2020 in Leiden.

Door de samenwerking wordt Stichting Technotrend onderdeel van een netwerk van bedrijven en organisaties die bezig zijn met duurzame techniekprojecten in Zuid-Hollandse scholen. De Meet Up is een nauwe samenwerking tussen Jet-Net & TechNet en Onderwijsnetwerk Zuid-Holland, voor een regionale samenwerking tussen landelijke bedrijven en regionale scholen, zoals De Stroomversnellers, een netwerk voor WO-, HBO- en MBO-studenten van opleidingen in of met belangstelling voor de water- of maritieme sector, technologiebedrijf Texas Instruments en Sterk Techniekonderwijs Haaglanden (STOHA).

Annemarie tekent samenwerking